איך ומתי אפשר לפגוש אותי?


שלום
שמי רעות רסלר
אני מטפלת רגשית ומעשית בנשים 
מגיעות אליי נשים שרוצות להגדיל את ההערכה העצמית שלהן, לשפר את מערכת היחסים שלהן עם עצמן ועם האהובים שלהן, ולחיות חיים מלאי סיפוק בריאות ואושר.

מה אני מציעה לכן?

קבוצת פסיכודרמה לאמהות החל ממרץ ועד אוגוסט 2016 בימי שלישי בערב באזור רחובות
קבוצה זו תאפשר לכן לברוא את המציאות שאתן חפצות בה- אם זו מציאות של חופש ושלווה או מציאות של עשייה והצלחה. או גם וגם :-) 

ליווי אישי אחת לשבוע או שבועיים בבייתי ברחובות ההולנדית,
בליווי תקבלנה הכלה, תמיכה, הכוונה ואנרגיה להתמודדות חיובית עם החיים מבחינה רגשית ופיזית ועם מה שהם מזמנים אל פתחנו. ניתן להגיע כשאנו במשבר עם עצמנו או עם הסביבה שלנו, אפשר ורצוי להגיע לפני זה כדי למנוע משברים גדולים או סבל גדול מידי. 

השתתפות בהרצאות ללא תשלום בנושא העצמת הטוב בחיים, עקבו אחרי הפרסומים בדף העסקי שלי בפייסבוק: רעות שלומי רסלר- להעצמת הטוב בחיים

מי אני ומה נסיוני?

יזמת, מנחה, כותבת ומרצה
הקמתי ואני מנהלת את "גדולה" ארגון לקידום נשים עצמאיות שמונה קרוב ל 10 קבוצות בכל הארץ
במקצועי אני מטפלת בפסיכודרמה, פסיכו- נפש דרמה- פעולה. באמצעות הפעולה אנו יכולות לצור את השינוי כבר בזמן המפגש שלנו- האישי או הקבוצתי- אני מלמדת אתכן לסמוך על מה שאנו עושות יחד ולהרפות, בזכות זה שאנו גם פועלות ולא רק משוחחות, המציאות נבראת ומהדהדת לחיינו ללא מאמץ גדול נוסף.
בשלוש שנים האחרונות מאז שסיימתי את לימודיי הטיפול בהבעה ויצירה בסמינר הקיבוצים הקמתי והנחתי 5 קבוצות נשים באהבה והצלחה. 

חלקן מהן משתפות על חוויותייהן תוך כדי ואחרי:


"תודה לך על רגע מכונן בתרגיל פסיכודרמה שבו נפלה הבנה עמוקה פנימית אצלי לגבי דיאלוג פנימי שהחליש אותי הרבה מאוד זמן ואת יודעת מה ? היום הוא כבר לא קיים."
חיה צליק, מורה ליוגה ובעלת הבית ליוגה ברחובות.

"עשיתי אתך דרך קסומה ונפלאה שהוציאה ממני את העוצמות שבי, הכוחות שלי, את המדהימה שבי. פתחת בתוכי רבדים שחששתי לפתוח, בזכותך זה היה קל". 
קרן איזראלוב, דולה ומדריכה רוחנית.

"פסיכודרמה זה כלי מופלא. מאפשר למי שמתמסר לתהליך לעקוף את החסימות של המחשבה ולהכנס פנימה, למקום שיודע באמת. בזכות הפסיכודרמה שעברתי איתך נולדו סדנאות יוגה ומחול שלי. הפסיכודרמה עזרה לי להבין מה הרצון העמוק שלי וגם לראות את הדרך למימוש הרצון. מעבר לתועלת הישירה, זה מרתק ומלמד לצפות ולהשתתף בסשנים של אחרות. ההנחיה שלך נעימה פתוחה וזורמת ופשוט תענוג."
אנט אשר, מורה ליוגה.


"בסדנה הזו, אותה אירחתי אצלי, היית כל כך נוכחת , אמרת את דברייך ואיפשרת לנו לומר את דברינו ללא חשש, ללא הסתגויות, באותנטיות, התאמת לקצב כל כך והצלחת "להדביק" בהתלהבות הבמה. המרווח נוצר וקבוצה התגבשה, היה עמוק והיה קליל גם יחד, היה נוגע ובעיקר מעורר געגוע....
אפשר היה להמשיך שנה....כיף גדול לחוות איתך, באנרגיות שלך ובשמחת החיים. שהם כאן ועכשיו.....תרתי משמע. חיבוק ענק." 

רחלי כספי מאמנת אישית


"זה כמו קסם, ששמעתי על הסדנה הזו ידעתי שאני רוצה להיות בה, אבל לא ידעתי מה אני אחווה בה.. הגעתי אליה אחרי שסיימתי ללמוד שני קורסים שמאוד רציתי. אבל העסק שלי לא כל כך התניע. שום דבר לא זז. לא ידעתי כל כך מה אני הולכת לעבור ומשבוע לשבוע העיניינים התחילו לזוז.. פגישות תוכננו ויצאו אל הפועל. קיבלתי בטחון במה ומי שאני ובלי יותר מדי חפירות אל תוך עצמי עם המון רגישות של המשתתפות ושל רעות (תודה) היו שם הכלה ועדינות ושום דבר לא היה חובה, הבחירה היתה בידינו. העסק שלי התניע אני זזה, תכף עפה;-)"
רוני פלך, מטפלת בדימיון מודרך וצמחי מרפא

"חשבתי שעשיתי כבר מספיק עבודת עומק על כל החלקים הקשים, מורכבים וטראומטיים בחיי. היום עבדתי בקבוצת הפסיכודרמה המופלאה על נושא חשוב. זה כלי מדהים שלא כל אחד מתחבר אליו אולי בגלל השם המורכב שלו. אני סקרנית מטבעי אז פתחתי את הבית והלב למנחה רעות שלומי רסלר מקצועית והמנוסה, אני מרגישה שזכיתי לשחרר עוד פחד ומחסום מחיי. תודה לבנות המופלאות ששיחקו אותה תרתי משמע. "
לילך ארזי קיטנר, מטפלת זוגית ומשפחתית.

מוזמנת לצור איתי קשר טלפוני 

054-2267220
או במייל rayshlomi@gmail.co,


שלך באהבה
רעות

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרצאות וסדנאות- רעות רסלר

20 ימים של הצלחה

אל עצמך תשוקתך