בת לוקחת אמא

בת: היי אמא, מה שלומך?
אמא: היי, מה קורה? למה את לא מתקשרת אף פעם?
בת: הנה, עכשיו התקשרתי.
אמא: כן... רק עכשיו.... עד שאני לא מתקשרת את לא מתקשרת...
בת: אמא, את רוצה לבוא איתי לסרט?
אמא: את יודעת שיום חמישי היום! אני צריכה לנקות ולבשל! לאיזה סרט? מתי?
בת: סרט מעניין, על ילדה שמספרת על חייה כבת לאמא חרדתית ואב סגור
אמא: נשמע מעניין, אבל מתי זה?
בת: עוד שעה
אמא: אבל למה? למה הכל ברגע האחרון???
בת: אז לא נורא, בפעם אחרת
אמא: מתי להיות מוכנה?
בת: אגיע לאסוף אותך עוד 40 דק'
אמא: טוב, טוב! ביי!!


אמא: מה את בוכה? למה את בוכה? אז למה את מביאה אותי לסרטים כאלה שאת בוכה?
בת: כי זה מרגש
אמא: זה לא טוב לבכות יותר מידי, אחר כך יהיה לך כאב ראש
בת: די! אמא!
אמא: לי זה עושה כאב ראש
בת: לך! לי זה נעים.... זה מרפא! זה טוב לשחרר....


בת: איך היה לך?
אמא: בסדר, לא כל כך הבנתי, אבל בסדר
בת: אבל נהנת?
אמא: כן.. כן...
בת: רוצה ללכת לאכול?
אמא: כן


בת: תוכלי לשמור על הקטנה שלי היום?
אמא: היום לא
בת: ומחר? מחר אני ממש צריכה.
אמא: מחר כן
בת: בסדר, אז ביי
אמא: ביי (יוצאת מאוטו)...
בת מתחילה בנסיעה
אמא: אני אוהבת אותך נשמה.

גם אני אוהבת אותך אמא.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרצאות וסדנאות- רעות רסלר

20 ימים של הצלחה

אל עצמך תשוקתך