שיקוי קסמים זוהר

לפעמים הייתי רוצה להיות ילדה
שכל היום אמא'שלי תנשנש אותי ותאמר לי כמה אני אהובה
תחבק אותי חיבוק ארוך ומתמסר
תסתכל לי בעיניים
תשחק איתי בדוקים
ותאמר לי שוב ושוב שככה, בדיוק כמו שאני זה הכי טוב בעולם
ואז אני אצא לי מהבית לשחק עם חברות בשדה הפתוח
עם חזה נפוח מגאווה וידיעה שאני מלכה. 
עם ידיעה עמוקה שאני מלכה. 

לפעמים הייתי רוצה לקבל מחיאות כפיים סוערות 
כל כך סוערות עד שהתקרה באולם המפואר שבו אני מופיעה
יפתח לרווחה ויפער את עצמו לשמיים
ואני והקהל נוכל להציץ עד אלוהים
שיסתכל עלינו מלמעלה
ויצטרף גם הוא למחיאות הכפיים
ואז אהוהו אז..
כל האנשים באולם יקומו על הרגליים
וימשיכו וימחאו עוד ועוד כפיים
בלי שאף אחד יצטרך למות בשביל זה. 

לפעמים הייתי רוצה להתכנס לתוך גופי פנימה
לתוך גופי הנשי, החם והרך
ולהרגיש את הלב האהוב שלי פועם
טדדם טדדם טדדם טדדם
והקצב יהיה כמו קצב של מדיטציה טראנסאטלנטית
קצב של מדיטציה מרגיעה ברמה עולמית
ואני לא ארגיש יותר שאני רוצה שום דבר בעולם חוץ ממה שיש לי כרגע.

לפעמים אני יודעת שכמו שאני זה הכי טוב שאפשר
והייתי רוצה ללכוד את הרגע הזה 
כך שהוא ילך איתי לכל מרחב הזמן.
הייתי רוצה ללכוד את הרגע הזה
כך שאוכל לקחת אותו למעבדה במכון ויצמן
ולעשות המון ניסויים עד שאצליח
להפוך אותו לשיקוי קסמים זוהר
ואז אוהוהו אז
אני אפזר אותו, את השיקוי
עליי ועל כל העולם כולו
כל העולם כולו. 


הקורס להצלחה עסקית נשית: 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרצאות וסדנאות- רעות רסלר

20 ימים של הצלחה

אל עצמך תשוקתך