על מתנת הסבל ואהבה


היא קמה לינוק לפני 6 בבוקר ומאז אני לא מצליחה להרדם
המחשבות שוב רצות ואני מצליחה להשקיט אותם
אבל הלב ערני ואוהב. התרגשות. מהחיים. מהעשייה. מהלמידה היומיומית
מהמחזוריות של הרגשות, מהאיזון שהולך ובא ומהידיעה החזקה שהנה אני שוב צומחת.
מבפנים.
מאז שליבי שלי נולדה, לפני שנה וחודשיים, הלב מלא באהבה, יש לי אומץ לחיות יותר באהבה
הלידה שלה הבהירה לי שאהבה זה מה שצובע כאן את חיי, ממלא אותם באפשרויות, בשמחה ובבריאות
אז בחרתי ללכת על אהבה, עם אהבה באהבה.
יש לזה מחיר. לפעמים היא נעלמת לי לחלוטין, האהבה. ואז יש כעס ועלבון וכאב וסבל
וכשתקופה כזאת נגמרת היא מגיעה שוב האהבה אבל הפעם בעצמה יותר גדולה, יותר נוכחת, ממלאת.
אז ככה אני הבוקר. לא יכולה לשמור אותה רק לעצמי. יושבת להקליד.
השמיים עדיין חשוכים.
אני נזכרת במילים לא נעימות שאמרו לי בשנה האחרונה בעקבות ההגדלה של החשיפה שלי
כאשת מקצוע. זה התחיל בהרצאה שנתתי לאמהות אחרי לידה לפני שנה- מישהי אמרה לי שם
"את קצת תמימה, את לא חושבת?"
עניתי לה שכן. יש בי מן התמימות. זה לא הבהיל אותי המילים שלה, או אולי כן הבהיל קצת, לשניה ורבע ואז הבנתי שהיא צודקת והשתמשתי בהערה שלה לחיזוק המסרים בהרצאה.
אחר כך בהרצאה אחרת, בבבינמינה, על קידום הפצה מפה לאוזן, מישהי בקהל מתנגדת לדוגמא שנתתי על עסק מצליח, אני מקשיבה ומאפשרת לה להסביר, מקבלת את מה שהיא אומרת. היא צודקת.
הלקוחות שלי בתקופה האחרונה פונות אליי, משתפות שמשהו חסר להן בגדולה, שיש מישהי כועסת, שאחרת אולי נפגעה.
אני מבינה שזה מגיע אליי כהזדמנות, כמתנה, לעלות עוד מדרגה במדרגות החיים.
אותו הדבר קורה ל י גם בחיי המשפחה. יש מחלה, כעסים, עצבים, פחדים וייאוש ואז הופ
רווחה, שיגרה, שמחה וריקודים. ובדיעבד מבינה שגם שם קיבלנו מתנה.
שכל מחלה, כל תסכול וכל מהמורה באו עבורי לכוון אותי עוד צעד לתוך עצמי ולעולם.
אני תוהה מדוע אני לא מצליחה לראות ולהוקיר את המתנות האלה בזמן אמת. אולי כי אז הן לא תהיינה באמת מתנות?
אני לא אוכל להיטלטל, להיחבט, לבקש עזרה, תמיכה? אני לא ארגיש פחד או כאב?
מי אהיה בלי הרגשות וההתמודדיות האלה?
האם עכשיו כשאני מברכת על כאב אני לא מזמינה ממנו עוד לחיי?
לא יודעת.
אוהבת את החיים כרגע כפי שהם. עד הפעם הבאה.

הפוסט נכתב בהשראת הפרק הראשון של הספר "קח אותי איתך" של הדס ויסמן
שמתארחת אצלי במפגש "החיים כאן ועכשיו" במוצ"ש הקרוב להעצמת הכסף והשפע הכלכלי בחיינו

ממני באהבה

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרצאות וסדנאות- רעות רסלר

20 ימים של הצלחה

אל עצמך תשוקתך