20 ימים של הצלחה


* יצאתי לפני 10 ימים למסע של הצלחה עסקית מתוך רצון להצליח יותר, לאזור יותר אומץ, להיות יותר ממוקדת ואפקטיבית, להגיע ליותר נשים, להגדיל את ההכנסה ולהנות יותר מהדרך. תענוג.

כשהייתי ילדה כתבתי לעצמי את שמות כל מדינות העולם וערי הבירה שלהם, תליתי את הרשימה הארוכה בספריה שלי, מול עיני, כך יכולתי מידי פעם להציץ ולשנן. חלמתי לראות עולם, להכיר תרבויות אחרות, לחוות חוויות חדשות, להנות מנוף אחר, שאני לא מורגלת בו. התוכנית האהובה עליי הייתה דבי וגבי. איך רציתי שיהיה לי גם מקל קסמים שכזה.
מהרגע שסיימתי תיכון ועד שהפכתי לאמא טיילתי הרבה בעולם, גרתי בלונדון ובניו יורק, טיילתי באירופה ובמזרח והצטרפתי לאל על כדיילת מה שסגר לי את הפינה הזאת של לטייל בעולם בצורה משמעותית וכייפית.
אז, כילדה, דמיינתי וחלמתי כי זה מה שידעתי לעשות. אף אחד לא הנחה אותי לזה. כשבגרתי כמעט לא שמתי לב שאני מגשימה את כל מה שאני רוצה. היום כשאני מבוגרת אני מתרגלת את היכולת הילדית שהייתה קיימת בי אז- לחלום בהתמסרות, לדמיין ולהרגיש את ההגשמה של מה שאני רוצה שיקרה בחיי כי אני יודעת שיש משמעות גדולה ליכולת לחלום ולדמיין ביצירת המציאות שלי.

לצד פיתוח יכולות הדימיון שלי, לצד הפירות הממשיים שהגיעו ומגיעים, ישנם גם פחדים. 
אם אתעלם מהם- הם ינהלו אותי ללא ידעתי. אז אני מסתכלת עליהם, ככה ישר בלבן של העין, וברגע שאני מסתכלת עליהם אני יכולה לחזור למקום של אמונה שלמה, ביטחון ועשייה אפקטיבית.
הפחד התורן שהעלה את ראשו היום הוא הפחד שאשאר לבד שם בפסגת ההצלחה. שלא אצליח לייצר קירבה אלא רק דרך לימוד או מנהיגות.

אחרי שראיתי אותו אני יכולה להמשיך להתקדם-

קודם כל אכתוב תודה על כל מה שיש לי כרגע, על חברות גדולה הקיימות, על שתי הקבוצות- שפלה ודרום, על האתר, התכנים וקבוצת הפייס הפעילה והנהדרת, על כל המתעניינות החדשות, על הצעות לשיתופי פעולה, על הרצאות וסדנאות שצפויות להיות בחודש הקרוב, על כל הפרגונים וההמלצות על גדולה ועליי.

אדמיין וארגיש איך זה יהיה להגשים ולהצליח כפי שאני רוצה- איך ארגיש באירוע הפקה של המדריך להצלחה עסקית נשית, בעוד כחודש מהיום, עם מוסיקה, אוכל טוב ויין משובח, עם נשים מקסימות, חלקן אני כבר מכירה ומאוד אוהבת וחלקן חדשות שאני גם אוהבת :-)
אדמיין וארגיש את תחושת השפע שתעטוף אותי אחרי שימכרו כמה וכמה מדריכים להצלחה עסקית נשית, מדמיינת את התחושה הנפלאה של להעביר את הידע שלי הלאה לנשים נוספות, מדמיינת אותן קוראות את המדריך ועושות את התרגילים, עוברות את התהליך, מפתחות את התודעה שלהן ונהנות מעסק מתפתח, משגשג ומצליח! איזה כייף! סיפוק אדיר.

אברך ואכתוב תודה על מה שאני רוצה שיהיה יותר בחיי כאילו הוא כבר קיים עכשיו.

תודה על שחזרתי להשתמש בשרותיה של העוזרת שלי
תודה על מכירות עשרות מדריכים להצלחה עסקית נשית
תודה על כך שאני חלק מהצלחתן העסקית של כל כך הרבה נשים
תודה על הזמנות רציפות של הרצאות וסדנאות להעצמת הטוב בחיים, להגשמת חלומות, לפסיכודרמה נשית.
תודה על ארבע קבוצות גדולה ברחבי הארץ עבור נשים עצמאיות ובהנחייתן של חברות גדולה
תודה על מוצרי מידע נוספים שאני יוצרת
תודה על הנאה מהדרך
תודה על בריאות איתנה ושינה ערבה :-)
תודה על זוגיות מענגת
תודה על המון רגעי קסם עם בנותיי ומשפחתי
תודה על תמיכתה של משפחתי בי ללא הרף ובאהבה
תודה  על השפע שמקיף אותי ושממשיך להגיע
תודה על למידה, על פתיחות, על מוסיקה מעולה, על יוגה ומדיטציה, על שמחה והתלהבות.
תודה על התוכנית הטלוויזיה החדשה שיש לי :-)
תודה על טיולים...
תודה על שמש
תודה על היכולת לכתוב, לומר ולהיות בהוקרת תודה רוב שעות היום והלילה.
תודה.

תודה למי שקוראת אותי ועוקבת.

תודה לפריידי מרגלית על ההשראה לפוסט.


אז מה היה לנו פה היום?
לדמיין בהתמסרות- זה מתגשם
להיות מודעת לפחדים שלי
להוקיר תודה
שוב לדמיין
ושוב להוקיר תודה.

תודה.
שיתוף של חברה בגדולה על ההתפתחות העסקית שלה בקבוצת הווטסאפ של הקבוצה
תודה על זה. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרצאות וסדנאות- רעות רסלר

אל עצמך תשוקתך