21 ימים של הצלחה

* החלטתי לפני תשעה ימים לצאת למסע של 30 ימים של הצלחה ולתעד את הדרך. מוזמנות להצטרף אליי. 

יו יו יו!! מה שתשעה ימים של פרויקט שכזה יכולים לעשות
אם אתן קוראות אותי ומתלבטות אם לעשות גם- לכו על זה! ההתכווננות מייצרת הצלחה! השיתוף מאפשר לקבל הכוונה, השראה, קרקוע ומעקב.
המדריך להצלחה עסקית נשית עוד רגע, הלילה או בבוקר יוצא לאור ויוצע למכירה.
הפרויקט הזה כל כך מיקד אותי! בזכותו עבודה של חודשים מצליחה סוף כל סוף להיוולד לה בנחת, בכייף, באהבה.
חוץ מזה השפע עוטף אותי- הבוקר התראיינתי בתוכנית רדיו בערוץ החיים הטובים,
הצטרפתי לשישי ונשי בפסטיבל דרום אדום עם סדנה והרצאה חדשה,
תדירות הטלפונים גדלה, בחנוכה! יותר נשים מבקשות את שרותיי, יש מתעניינות חדשות ונרשמות בפועל למפגשי גדולה.
וזה ממשיך לא רק בפן העסקי ולא רק במה שקשור לגדולה... הצלחתי השבוע לטגן סופגניות, להנות מזמן איכות עם הילדות שלי ועם בן זוגי, למצוא זמן לנוח, לטייל, לקרוא, להנות משמש (כן, הייתה גם שמש השבוע כאן בנגב), להתקדם עם שלל הפרויקטים שלי, ללמוד מלא דברים חדשים כמו איך לנקד בוורד ואיך לערוך סרטונים! להגשים חלום ולעלות על במה מופע חדש הכולל סיפורים ושירים!

בקשתי מבן זוגי האהוב שיפנה מחר את הבוקר להיות עם הבנות כדי שאוכל להתפנות לעבודה
ולכן...
מחר אחזור למתעניינות
אעשה רשימת נרשמות לכל מפגשי ינואר
אצור קשר עם המנהלת שרות שילדה לא מזמן ואבדוק אם היא רוצה לחזור לכמה שעות עבודה בשבוע
אתכנן את ההשקה של המדריך
אכתוב תכנים להשקה ואסריט סרטונים
אסגור עם ערוץ החיים הטובים תוכנית טלוויזיה משלי לנשים עצמאיות!
ואהנה מכל רגע ורגע.
תענוג.
אני כותבת ועולה בי פחד... הנה עכשיו את ב"היי" רעות...  ואולי עוד רגע תבוא נפילה..
אבל אני יודעת שאני על דרך המלך ויותר נכון המלכה.
המדריך יוצא לאור, כל רגע שארגיש שהנה מגיע עוד קושי, נכנס לו הפחד, יש לי לאן לחזור, לשיעורים שכתבתי לאחרות אבל משרתים גם אותי נהדר.

אני ממשיכה לגדול ולצמוח, יש לי את כל הכלים, אני רוצה בזה, ראויה לזה ונהנת מזה.
נהנת מהצלחה עסקית נשית באיזון עם בית ומשפחה.

וגם אתן יכולות!

דף המכירה של המדריך להצלחה עסקית נשית: http://bit.ly/2fusaPH


התמונה מהיום כייף בתל אביב שעשינו היום

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרצאות וסדנאות- רעות רסלר

20 ימים של הצלחה

אל עצמך תשוקתך