29 ימים של מעבר מכישלון להצלחה

*החלטתי לצאת הבוקר למסע של הצלחה בן 30 ימים, אחרי כמה חודשים שבהם אני משתבללת ומרגישה כמו שמה פול גז על ניוטרל, החלטתי לקחת את ההצלחה העסקית שלי בידיים, להצעיד אותה קדימה ולתעד.

אז מה היה לנו היום?
מיד אחרי שפירסמתי את הפוסט הראשון של הפרויקט מכישלון להצלחה קיבלתי שלוש פניות של נשים שאני מכירה ואוהבת, אחת הציעה שידוך עם אשת מקצוע שיכולה לעזור לי, השניה הודיעה לי שהשתמשה בפוסט שפרסמתי כאן כהשראה לכותרת של כתבה עליי שתתפרסם באתר שלה והשלישית התקשרה להציע לי להשתתף אצלה בתוכנית רדיו- "תקשורת דרך משחקים" בערוץ החיים הטובים (יום רביעי בשבוע הבא (חנוכה) ב 11:00).

חוץ מזה חזרתי לפוסט כל שעה וחצי שעתיים כדי להיזכר מה אני רוצה וצריכה לעשות היום. מאוד עזר לי להתפקס.

פניתי לעירית רחובות, עירית באר שבע (מקסימים שם!) ולמועצה מקומית שאני גרה בה- אשכול,
והצעתי להם לתמוך במיזם "גדולה בקהילה".  אני יודעת שכתבתי 5 עיריות או מועצות. הרגשתי אחרי 3 שזה מספיק. שמחה שכתבתי חמש כי אם לא הייתי כותבת חמש הייתי עוצרת אחרי הפניה לעירית רחובות וחבל.

פניתי למי שאחראית על ההרצאות בישוב שלי כדי לברר את מה שרציתי לברר, היא לא הייתה פנויה, אחזור אליה שוב מחר.

המדריך להצלחה עסקית נשית- בררתי על אופציות הצעתו למכירה ממומחה בתחום מכירת מוצרים דיגטליים, אני מחכה לתשובתו.

המתנה הכי גדולה שקיבלתי היום היא שיעור בהתנהלות כלכלית. דיברתי בטלפון עם קולגה וחברה שמנחה איתי בגדולה, נעמה חיימוב שמה, והיא הזכירה לי לא להוציא על המדריך הרבה כסף עכשיו. אפשר להציע אותו למכירה, להתחיל להרוויח ממנו ודרכו ובהמשך לשדרג ולשבצר. בעקבות השיחה איתה, התסכלתי על החשבון העסקי שלי- יש בו כרגע יותר הוצאות מהכנסות. אני צריכה לשלם למאיירת של המדריך ואין לי אקסטרה לשלם על שרותים נוספים לגביו.
השיעור הזה היה כואב. כי אם לא הייתי מסכימה ללמוד את השיעור-
הייתי מושכת מהחשבון המשפחתי. בזכות השיעור הזה החלטתי לוותר על שרותי הגהה בתשלום וביקשתי ממישהו שאני אוהבת וסומכת עליו- האיש שלי- לקרוא את המדריך ולעשות לי הגהה. הוא הסכים בשמחה.

מתנות נוספות שקיבלתי היום הן תגובתיהן של לימור בוקבוזה, לגבי זה שאולי צריך בהירות בנוגע למה שגדולה מעניקה לנשים עצמאיות, וחיה שדלצקי גזית ששאלה אותי כמה שאלות נוקבות לגבי יעדים כלכליים ומעשיים לזמן הקרוב להגשמת המטרות שלי. כן. יש לי עוד עבודה לעשות.


אז מה מחר?
מחר אני מנחה את גדולה שפלה ברחובות, מגיעות למפגש קבוצה עוד שלוש נשים חדשות שמצטרפות לשתיים הותיקות יותר. הדבר שהכי חשוב לי מחר זה שאותן נשים יצאו עם ערך מהמפגש. עם בהירות לגבי המשך דרכן, עם חיבור לעצמות שלהן, עם תחושת ביטחון וחיבור לידיעה פנימית חזקה לגבי ההצלחה העסקית שלהן. חשוב לי להיות עבורן. נוכחת, מכילה, קשובה, מכוונת ונהנת.


יש עוד כל מיני... אבל נראה לי מספיק להיום
מחר יום חדש ונפלא
תודה לכל מי שקוראת, מגיבה ומשתפת
כל זה מאוד מאוד עוזר!

נשיקות ואהבה ממני

בתמונה- הבת שלי נהנת מארוחת צהריים שהכנתי לה :-) לא מובן מאליו וכייף גדול.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרצאות וסדנאות- רעות רסלר

20 ימים של הצלחה

אל עצמך תשוקתך