25 ימים של הצלחה

*החלטתי לצאת לפני חמישה ימים למסע בן 30 ימים אחרי כמה חודשים שבהם הרגשתי כאילו שמתי פול גז על ניוטל, החלטתי להצעיד את ההצלחה העסקית שלי צעד גדול קדימה, לעשות את הבלתי יאמן ולתעד עבורי ועבורכן.

אההההה, נושמת עמוק, יום ראשון לפני בוקר
עכשיו שלחתי את המדריך להצלחה עסקית נשית למאיירת.
"סופי בהחלט" כתבתי לה.
זהו, זה קורה, המדריך יצא לאור בימים הקרובים, באמצע חנוכה.
חלק מימי חנוכה אזמין בייבי סיטר לבנות ואמשיך לעבוד על הכנת דף מכירה למדריך ופרסומו ועל הצעדים להגשמת היעדים העסקיים שבניתי בימים האחרונים.

הפרויקט הזה הכניס אותי למיקוד ומחויבות כל כך גדולים שישבתי וערכתי בצורה אינטנסיבית את המדריך להצלחה עסקית נשית על כל עשרת השיעורים בו, בזכות זה שיישמתי את התרגילים בו לי יעדים, פעולות ומקורות תמיכה ברורים ובהירים ל 25 הימים הנותרים
כל זה כבר הצלחה עבורי ומאוד משמח אותי, לראשונה בחיי אני כותבת מדריך
 עשיר וייחודי שכזה, לראשונה אני מציבה יעדים ברורים וכותבת תוכנית מסודרת.

שמחה לשתף אתכן ואת עצמי שוב כאן ביעדים ובתוכנית , השיתוף מאפשר לי לחזור שוב לפוסט הספציפי הזה, לקרוא מה כתבתי ולפעול על פיו.

היעדים שהצבתי לעצמי עד סוף הפרויקט:
להוציא את המדריך להצלחה עסקית נשית לאור
למכור לפחות  60 מדריכים
לקדם את פרויקט "גדולה בקהילה" מול אחת העיריות או המועצות שפניתי אליהן
למכור שתי חבילות ליווי אישי להתפתחות אישית ועסקית לשתי נשים
ועוד לפחות 8 חברות חדשות בגדולה שיעברו איתנו יחד תהליך התפתחות עסקית


הפעולות שיעזרו לי בהגשמת היעדים:
שיתוף כנה ושקוף בהתפתחות העסקית שלי, בבלוג ובקבוצת הפייסבוק  של "גדולה-הרפתקה של הצלחה"
(קבוצה שחברות בה קרוב ל 4000 נשים מכל הארץ, רובן עצמאיות)
להמשיך להיות נוכחת, נדיבה, נהנית ויצירתית בניהול קבוצת "גדולה-הרפתקה של הצלחה"
לארח בלייב שלוש נשים מצליחות עסקית בלייב בקבוצת גדולה
לתת שרות באהבה ומעל ומעבר ללקוחות הקיימות
לעשות רשימת נושאים שמעסיקים את לקוחותיי ואת קהל היעד שלי
להסריט חמישה סרטונים בעלי ערך ומדויקים בנושאים הרלוונטיים עם הזמנה בסופם לשתף את הסרטון ולרכוש את המדריך
קידום ממומן בפייסבוק
לתכנן ולהפיק אירוע השקה למדריך

מה יתמוך בי על מנת שאוכל לבצע את הפעולות על הצד הטוב ביותר:
לתרגל מדיטציה ויוגה כל יום
לדמיין כל יום במשך כמה דקות את הגשמת היעדים
לבקש ולקבל תמיכה מורלית ומעשית מבן זוגי
לאפשר לעצמי להרגיש כל מה שאני מרגישה בדרך, אם זה קושי, כאב, התלהבות ושמחה (זו דרך של עוצמה רגשית מטורפת! החיים במלא עוצמתם!)
לבקש וליצור פניות, נוכחות והתלהבות לפרויקט ההצלחה, למשפחתי ולעצמי
אהבה אהבה ועוד אהבה.

זהו להיום, לילה טוב ובהצלחה לכולנו
באהבה
אני.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרצאות וסדנאות- רעות רסלר

20 ימים של הצלחה

אל עצמך תשוקתך