30 ימים של מעבר מכישלון להצלחה

אמממאאאא! אני לא מאמינה שאני עושה את זה
והולכת לתעד את החודש הקרוב, חודש שאני רוצה לעבור בו ממצב של כישלון
כן זה מה שאני מרגישה כרגע בנוגע למקום העסקי שאני נמצאת בו- אחרי חמש שנים של הצלחה עסקית, שבהם ניהלתי ארגון לקידום נשים עצמאיות, עם מאות חברות, היום "גדולה" במצב שבו יש שתי חברות מדהימות, יקרות ערך, שלומדות ממני ואני מהן, כמעט כל יום אבל הן שתיים.
אני רוצה בתוך חודש, 30 ימים, כשבאמצע חופשת חנוכה, להגיע למצב שבו אני משלשת ומרביעה את מספר החברות ב "גדולה" ולעשות יותר ממה שאני יודעת ואוהבת לעשות למען נשים.

לייצר מרחבים של חיבורים פנימה והחוצה- אחת לשניה
לעזור לכמה שיותר נשים להרחיב את התודעה שלהן
לקבל ולאהוב את עצמן כפי שהן
ולהעצים את הטוב בחייהם: עם העסק, בהורות, בזוגיות, בקריירה, עם עצמן.

אההה... אולי אני לא אצליח בסוף הפרויקט להגיע למטרות המדויקות שפרטתי כאן
אולי
אבל אני יוצאת לדרך מתוך רצון וכוונה מלאה להשלים ולתעד כל יום בחודש הקרוב
בהתמסרות ואהבה גדולה
מתוך ידיעה שהשיתוף הזה קודם כל יעזור לי להיות ממוקדת
ושבטח הוא יאפשר לנשים נוספות לצאת למסע הפנימי של ההגשמה שלהן

אז נתחיל?
נתחיל.

היום 20/12, יום שלישי, היה אמור להיות מפגש גדולה בקהילה
גדולה בקהילה זה מפגש התנדבותי, שלנו נשות גדולה למען הקהילה
הוא מתקיים אחת לחודש ונמשך שלוש שעות
המפגש לא התקיים כי לא היו נרשמות אליו
ואני מבינה עכשיו למה. לא ברור מי הקהל של גדולה בקהילה וגם מפגש התנדבותי ולמען הקהילה דורש שיווק והפצה מה שלא עשיתי וכנראה שאני גם לא פנויה לעשות לבדי.
החלטתי היום לפנות לפחות לחמש עיריות או מועצות ולשאול אם הן ירצו לקחת את הפרויקט של "גדולה בקהילה" תחת חסותן.
וואוו... חמש? חשבתי לפנות רק לעירית רחובות- שם אני מכירה ויש לי כמה חוטים.. אבל כתבתי חמש אז אפנה לחמש.

מה עוד?
אתמול פניתי והצעתי את ההרצאה שלי להעצמת הטוב בחיים למי שאחראי ביישוב אצלי כאן על הרצאות. איכשהוא הגעתי שוב למצב שרוצים את ההרצאה שלי וקבענו מועד אבל וזה אבל גדול.. ההרצאה בחינם. מתוך יוזמה שלי. רציתי לשים פה רגל, שיכירו אותי ואת מה שיש לי להציע. אבל.. ושוב אבל. אני רוצה את ההכנסה. אני מרצה מנוסה, נשים מקבלות המון ערך במפגש איתי וזוהי פרנסתי. החלטתי היום לאזור אומץ להתקשר ולברר האם אפשר למרות שהצעתי הרצאה ללא תשלום כן לקבל עליה שכר. אההההה בהצלחה לי.

אחרון חביב וחשוב מאוד- כתבתי בחודשים האחרונים, בזכות זה שכבר לא היה לי רשת קבוצות לנהל :-), מדריך להצלחה עסקית נשית, המדריך מאוד מושקע מבחינת תוכן ונראות, ודרושה רק הגהה אחרונה חביבה כדי להוציא אותו לאור. היום אני רוצה לטפל בזה, לערוך אותו כמו שצריך או למצוא עורכת במחיר סביר. ולברר מי יכול לעזור לי בתמחור שלו ובדרך הטכנית שבה כדאי לי להציע אותו למכירה.

כן? אני הולכת לפרסם את זה?
כנראה שכן. פרסמתי דברים יותר אישיים בחיי..
רגע, יש לי עוד שאלה לעצמי-
רעות, את מפרסמת מטרות להיום, זה אומר שאת צריכה לעמוד בהתחייבויות שלך ולעשות.
בסדר? בסדר.
מה עוד חשוב לך?
שלא תשכחי את עצמך. בין שלל המשימות
שימי לב לצרכים הפיזיים והרגשיים שלך
קחי ובקשי לעצמך תמיכה, אהבה ומילים טובות.

בסדר.! יש!
אפשר ללכת על מטרות וגם להישאר קרובה לעצמי
וזה מה שאני הולכת לעשות.
יופי!

בהצלחה לי.


תגובות

  1. מהממת! בהצלחה! אשמח לעזור במה שאני יכולה :) ואני יכולה ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, מי את? (כמעט) תמיד שמחה לקבל עזרה

      מחק
  2. יש בי צד שרוצה להגיד, האם את מציבה לעצמך יעד ממשי כמו כמה כסף את רוצה למשל להרויח החודש,? ולא במשהו שהוא מחוץ לzone שלך אלא לגמרי בתוכו. האם את עובדת בשתי רמות כלומר האחת תכנון פעילות לטווח רחוק אבל גם תכנון לטווח הקרוב.וחשיבה יצירתית איך לייצר את ההכנסה הזו? אבל אני יודעת שאת לא אוהבת את החשיבה הזו אז אני אשתוק. ואמחא כפיים לאומץ שלך , לחשיפה. ואקווה שחלונות ייפתחו ודלתות יפערו לך ותנצחי את מה שעוד צריך לנצח.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מקסימה
      יש הרבה דברם שהייתי סגורה אליהם בשנים האחרונות
      בחודשים האחרונים למדתי להישאר פתוחה הרבה יותר
      בעיקר למה שמאוד הרתיע אותי בעבר
      לגבי שאלותייך- לוקחת אותן לתשומת ליבי. אשב עליהן בימים הקרובים. תודה רבה.

      מחק
  3. הי רעות. אנחנו לא מכירות ממש, רק מתגובות בפיסבוק מידי פעם. רציתי קודם כל לחזק אותך ולחבק אותך במובן הוירטואלי על האומץ לכתוב להחשף ולהתחייב (כי כשאת כותבת כאן את מתחייבת לעצמך קודם כל...וגם יש קהל ששם לב אז זה עוד יותר נותן הרגשה של מחויבות שהיא גם מעצימה ודוחפת קדימה אבל גם ממש מפחידה ועלולה לשתק...) ומה עוד רציתי להגיד לך? אה כן... שאני מתחברת למקום שממנו את כותבת עכשיו של להיות בעלת עסק מצליח שפתאום משהו משתבש בדרך או במיקוד שלך ואז הדברים מפסיקים להיות מצליחים ונוצצים ואת מרגישה שהאדמה מתחתייך פתאום לא יציבה והכל כל כך שברירי ועלול ללכת לאיבוד... כל מה שעשית כל מי ואיך שהגדרת את עצמך... וצריך עכשיו להגדיר מחדש, להתמקד, ולעשות- פשוט לעשות הרבה ולהרים את הכל למעלה - כי אם זאת לא את שתבואי ותגידי כאן ועכשיו אני ומגיע לי להתפרנס ואני מצוינת במה שאני עושה והגיע הזמן שאני ואחרים יעריכו את זה ושזה ירגיש יציב וקיים ולא רעוע ונדיף... אם לא את תגידי ותעשי את זה במציאות שלך אז אף אחד לא יקום וישים אותך בקדמת הבמה וימחא לך כפיים ויתן לך מקום והערכה ופרנסה... אז אני שוב מחבקת , מחזקת ונמצאת כאן אם בא לך לשתף עוד. יש לי הרגשה חזקה שאת שוב בדרך למעלה - את תצליחי שוב. אני בטוחה בכך. שרון.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שרון אהובה, גמעתי כל מילה שלך. תודה רבה!

      מחק
  4. המון המון בהצלחה!!!
    מחזיקה לך אצבעות וכל הכבוד על האומץ (:

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרצאות וסדנאות- רעות רסלר

20 ימים של הצלחה

אל עצמך תשוקתך