אז מה היה לנו?


כבר מגיל 12,כל שנה וגם במשך השנה, אני נוהגת לכתוב לעצמי מה אני רוצה.
זה בדרך כלל מתחיל מאיזה כאב או תסכול, מן פורקן וצורך בשיתוף ואז עובר לבקשה. מה שמופלא זה שכל בקשותיי מתגשמות. לא בגלל שאני איזו קוסמת דגולה ולא בזכות מאמץ על שאני עושה להגשמתן אלא בזכות זה שאני מקדישה לעצמי את תשומת הלב, בודקת איך אני מרגישה, משתפת, כותבת ומבקשת.
השנה אני בתקופה מאתגרת במיוחד. ימים של חוסר ודאיות, של הכרות חדשה עם אזור חדש שעברנו לגור בו (בית קרקע במושב בדרום! - חלום שהתגשם!) בניה מחדש של העסק שלי שעבר שינוי מהותי בשנה האחרונה.
הצצתי כאן בבלוג בפוסט שכתבתי בשנה שעברה בשם "רוצה להיות אני" וגיליתי שכל מה שכתבתי בו לקראת שנה שעברה התגשם.
אז החלטתי למרות שכל הרשת מוצפת בסיכומי שנה, להקדיש לי סיכום שנה משלי ולחתום אותו בבקשות לקראת השנה החדשה שבאה עלינו לטובה. מוזמנות להצטרף אליי.

אז מה היה לנו השנה?
גדלתי ביכולת שלי להכיל ולהבין את ביתי הבכורה שבתמורה אמרה לי כמעט כל יום כמה היא אוהבת אותי
כתבתי הרצאות והרצתי מיוזמתי עשרות פעמים על "החיים כאן ועכשיו" להעצמת הטוב בחיים
הזנחתי את "גדולה" בתחילת השנה בעקבות עייפות של שנה קודמת וחזרתי אליה כדי לשנות, לדייק ולהתחיל מחדש,
למדתי יותר להקשיב, הרבה יותר. לעצמי ולסובבים אותי,
התאהבתי באיש שלי מחדש השנה! הייתי יותר קשובה וסבלנית והיה לנו יותר זמן איכות יחד
הפקתי והנחתי את פסטיבל גדולה 4 ואז גם כתבתי כאן בבלוג פוסט מרגש על הפסטיבל שזכה להיות הפוסט הכי פופלרי בבלוג (פוסט בשם "פסטיבל")
למדתי קורס תקשור השנה! (אצל צפריר שפרון, יוצר קהילת באופן טבעי) מי היה מאמין? טלטל את חיי וגם עשה אותם קלים יותר לעיכול,
הנחתי שתי קבוצות פסיכודרמה לנשים- ששיווקתי והקמתי ביוזמתי, הפכתי להיות מנחה בטוחה, אינטואטיבית ואפקטיבית יותר,
ליוויתי נשים באופן פרטני ועזרתי להן להיפרד מחרדות ופחד ולהעצים את תחושת הביטחון העצמי והאהבה,
עזרתי דרך גדולה לעשרות נשים להתפתח ולהצליח בעסק שלהן עם המון אהבה, הקשבה ונתינה כמו שאני אוהבת,
הייתי בכנס הקלפים הישראלי לראשונה והיה מדהים! ישנתי שם צהריים חצי שעה מתחת לאיזה עץ ונהנתי מאוד מסדנת קלפים של איציק שמולביץ,
אזרתי אומץ להציע שיתופי פעולה לנשים ואנשים שהייתי סקרנית להכיר ואני מעריכה מאוד את פועלם,
נפרדתי מסיפורי עבר כמו "אני לא יכולה, "אני קטנה" ו"אי אפשר" והלכתי על שינויים גדולים כמו מעבר דירה לבית בדרום, פרידה מלחץ וסטרס מיותרים וה- שינוי העסקי שלי- מגדולה- מעגל שיווק נשי לגדולה- הרפתקה של הצלחה. (חפשו את הקבוצה והדף בפייסבוק)
נתתי הרצאה באמצע רחוב אבן גבירול להעצמת הטוב בחיים והקהל שיתוף פעולה! קיבלתי בסוף ההרצאה את אחד המשובים הכי מרגשים ומעריכים שקיבלתי מאישה בתפקיד בכיר בבנק מוכר שראתה ונכחה באינסוף הרצאות וסדנאות.
קיבלתי המון הוקרות ומילות תודה מנשים שליוויתי דרך גדולה והפסיכודרמה וגם מנשים שעוקבות אחרי ברשת,
כתבתי, המון, כמעט כל יום, עם הפחד שאולי זה מטריד ומעמיס, אבל הוא לא עצר אותי :-)
כתבתי שלושה מאמרים מקצועיים השנה- וואוו- גאה בי :-) על חשיבות החלפת התפקידים בחיים, על הפחד שהולך ובא ועל 4 ממאה- מצבן העסקי והכלכלי של הנשים העצמאיות בישראל,
הנקתי כל יום את ביתי התינוקת,
התראיינתי בתוכנית של ליאת דנקר ברדיו של מכללת אורנים בקרית טבעון,
עזרתי לכל מי שפנתה אליי בבקשת עזרה,
הרצתי בהתנדבות לנשים שמתמודדות עם סרטן דרך ארגון "שלובות",
עזרתי לעשרות נשים להגיע לנשות מקצוע שיכולות לעזור להן,
הרווחתי כסף ממה שאני הכי אוהבת לעשות,
למדתי קצת יח"צ ופניתי לתקשורת, התפרסמו 2 כתבות על פסטיבל גדולה בתקשורת מקומית,
התפרסמה המלצה על גדולה בדף של מיכל דליות (סופר נני),
הפכתי להיות קשובה יותר לצרכיה של ביתי האמצעית,
חיזקתי את הקשר עם הוריי, אחיי ואחותי השנה,
הנחתי את ימי ההולדת של הבנות שלי! עם האחת זה היה כישלון עם השניה הצלחה :-)
הסרטתי סרטונים על שיווק והצלחה עסקית נשית
ראיינתי את אלה גבאי, סוזאן אור גיטרמן ונעמה חיימוב (הכל בדף העסק של גדולה),
היינו בחופשה משפחתית באילת לראשונה!
פרגנתי ופורגנתי, חיבקתי וחובקתי, קראתי ולמדתי, היה קשה ומאתגר ומלמד ובעיקר מלא אהבה.

מבקשת לשנה הבאה:
להרוויח הרבה יותר כסף ממה שאני אוהבת לעשות ולעזור לכמה שיותר נשים להרבות טוב ולהתפרנס בשפע מעבודתן,
להפוך ולהיות מרצה טובה, מנוסה ומבוקשת יותר,
להנחות לפחות 2 קבוצות של פסיכודרמה לנשים,
ללוות נשים באופן פרטני,
להנות מחיי משפחה מלאי אהבה וסיפוק, להנות מטיולים בטבע, לארח ולהתארח, לסע לטיול משפחתי בחו"ל, לאכול אוכל מזין יותר, לתרגל יוגה ומדיטציה כל יום,
להנחות את קבוצת גדולה תומכות הריון לידה ומשפחה במשך תשעה חודשים בהצלחה הנאה וסיפוק
להפיק ולהנחות את פסטיבל גדולה 5 בהצלחה והנאה
להנות מזמן זוגי משובח ומלא אינטימיות
להשפיע לטובה על עוד נשים שיבחרו להאמין בעצמן, בגופן, באינטואיציה שלהן
לעזור לנשים לבטא את עצמן ללא פחד, לומר את דבריהן, את רצונן, להקדיש לעצמן, לנוח ולעשות
להפיץ כמה שיותר אהבה, גם ברגעים שקשה מאוד להרגיש אותה.
ללמוד! איך כמעט שכחתי, מאחלת לעצמי ללמוד כל יום וגם במסגרות של סדנאות וסמינרים
להנות מהדרך והפירות בנוכחות מלאה ואוהבת
להמשיך לכתוב ולכתוב ולכתוב
ולהקשיב לעצמי ולסובביי
לקבל את הרגעים שבהם זה מרגיש קשה, מתסכל ומעצבן ולהמשיך הלאה באהבה.

איימן שכל משאלותינו יתגשמו לטובה ושיבוא שלום על כולנו
שנה טובה ומבורכת!


מפגש ראשון של קבוצת גדולה תומכות הריון, לידה ומשפחה: https://www.facebook.com/events/1782241135394401/

פרטים על התוכנית להצלחה עסקית של גדולה: http://lp.vp4.me/ds1k

מפגש הכרות עם פסיכודרמה לנשים: https://www.facebook.com/events/520100401516715/

סדנה להגשמת חלומות בסוכות בעין הבשור: https://www.facebook.com/events/1819278088309713/

השראה והכוונה במתנה:
בקבוצת גדולה- הרפתקה של הצלחה בפייסבוק:https://www.facebook.com/groups/227859603930640/

לייב עם קרן אור על הדרך שלה להצלחה עסקית כדולה ב 9/10 בקבוצת גדולה הריון לידה ומשפחה:
https://www.facebook.com/groups/309240525867098/

(צילום: סיגל עמנואל, תמונה מתוך פסטיבל גדולה 4)



תגובות

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. וואו.. איזה קצב מעורר השראה. ממש מדהימה!
    נ.ב. מתי את נחה? 😁

    השבמחק
  3. מדהימה שכמוך....את ההשראה שלי. את זה את כבר יודעת נכון? אני מעריצה את זה שאת עושה את מה שאת אוהבת ומתפרנסת מזה. אני מאמינה בזה מאוד. אני מאמינה שברגע שאת עושה משהו שאת אוהבת התשוקה פורצת ממך וזה מקרין החוצה ולזה אנשים נמשכים. החיבור ביננו זה חיבור מלמעלה ואני מברכת עליו יום יום. אני מאמינה שגדולה תגדל בקצב שלך ושלנו ונשים שמתאים להן באמת הקונספט לא תוותרנה על גדולה. אני עצמי עברתי בהמון קבוצות נטוורקינג ו"גדולה" זה משהו אחר. משהו ביתי, משפחתי, מהלב. אוהבת אותך ואת מי שאת יפתי. תמשיכי להאמין בדרכך והפירות יגיעו , בעצם הם כבר כאן, תושיטי יד וגעי בהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. מקסימה שאת תודה רבה
      גדולה היא פרויקט חיי והפירות הן עצם היותה. עכשיו זו תקופת מעבר וציפיה לקראת פירות חדשים ומחודשים.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרצאות וסדנאות- רעות רסלר

20 ימים של הצלחה

אל עצמך תשוקתך