איך התגברתי על הפחד ממה יגידו עליי בדרך להצלחה?


רק לחשוב על כמות הנשים שאולי קוראות אותי עכשיו ואני מסוגלת להפסיק להקליד מהפחד.
או להמשיך תוך כדי שאני מזכירה לעצמי שאני זה לא הסיפור פה.
האור שאעביר הלאה דרך הסיפור שלי, הוא הסיפור.
ויש לי זכות גדולה להעביר את האור הזה הלאה.
אז בבקשה רעותי, צאי מתוך הפחד של עצמך,ותני דרור למילים.
סבבה? סבבה.
נראה לי שמאז שאני זוכרת את עצמי פחדתי ממה שיחשבו עליי, בעיקר פחדתי שיחשבו עליי את מה שחשבתי אני על עצמי ללא הרף: אני שמנה, גדולה, אגרסיבית, מדברת יותר מידי ותופסת מלא מקום. אז עם השנים הקטנתי. הקטנתי את עצמי וצמצמתי למינימום האפשרי. כדי שלא להפריע או
להעמיס על מי שלידי. רק שלא להעמיס...
אאוץ'
היום כאשת עסקים ומטפלת בפסיכודרמה אני עדיין פוגשת את הפחד הזה, ועוד כל פעם מחדש.
יא ראבאק.
הנטיה הטבעית שלי היא לקדם אחרות ואחרים, לשווק מוצר או שרות מסוים שהוא לא "אני". זה בקלות ובפשטות ואני בטוחה שרבות מכן מזדהות איתי. אבל לשווק את פרי בטני, מוחי ונשמתי? לשווק את קבוצות הפסיכודרמה שלי, את ההרצאה שלי? את עצמי כמנכ"לית של ארגון גדולה לקידום נשים עצמאיות?
אתן יודעות כמה שנים לקח לי לקרוא לעצמי מנכל"ית ולא יוצרת, מייסדת, מנהלת באהבה ועוד עוד ועוד הגדרות שלתחושתי היום שיקפו את פחדי העיקרי והוא לתפוס מקום ונוכחות של מנכ"לית.
היום כשאני מצלמת סרטון ומפרסמת אותו יש לי עדיין קולות רוחשים, מעצבנים ומנקרים כמו: "זה לא יותר מידי? שלא תציפי..., שלא יראה כמו שיווק" למה שלא יראה כמו שיווק? זה עסק ואני עושה לו שיווק. אני עושה לו שיווק כל יום. מי שזה יותר מידי עבורה יכולה לבחור לא לצפות בי.
אני יודעת שככל שאני אמשיך לקבל את כל כולי, כל גדולתי, כל עצמתי כפי שהיא, בלי להיבהל ממנה, אוכל להעניק מעצמי יותר ויותר לכמה שיותר נשים, ולשחרר את הפחד הזה ממה יגידו עליי לדרכו.
כרגע אני מתקשה לדמיין את עצמי בלעדיו, אבל מי יודע, אולי יום אחד...

שלכן באהבה
רעות רסלר, יוצרת קהילת גדולה לקידום נשים עצמאיות ומטפלת בפסיכודרמה
054-2267220 rayshlomi@gmail.com




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרצאות וסדנאות- רעות רסלר

20 ימים של הצלחה

אל עצמך תשוקתך