גלי שגילתה לי

הייתי רוצה שכל פעם שתעלה בי חרדה לגבי הקיום שלי אני אזכר בסיפור הזה:
סיפור הריונה ולידתה של גלי שלי שחוגגת היום יום הולדת ארבע.
הסיפור הזה יזכיר לי שיש ניסים וקסמים בעולם,
ואת יכולתנו להביא אותם לידי התרחשות מקסימה ומרגשת
ויש יאמרו, וגם אני אמרתי את זה בזמנו- מטורפת.
כי כנראה שטירוף הוא גם חלק מקיומנו.

באחת הבדיקות שעשיתי בהריונה של גלי התברר שיש לי שליית פתח
בליווי הריון שקיבלתי ממיילדת הבית, רונית קופליס, היא שאלה אותי מדוע יש לי שליית פתח,
והתכוונה מדוע חסומה דרכה של התינוקת החוצה לעולם?
עניתי לה במהירות, אפשר לומר שיריתי את התשובה בהקלה משחררת:
"כי אין לי זמן... איך אכניס תינוקת ללוז הצפוף שלי? הקריירה שלי בצמיחה, אני מאוהבת לחלוטין בילדה שכבר יש לי, איפה ואיך אכניס תינוקת לחיים שלי??!!"
אוף.. זה היה משחרר להגיד את מה שהרגשתי באמת ולעלות אותו למודעות.
עכשיו כשאני יודעת שאני לא באמת מרגישה שיש מקום לילדה נוספת בחיי אני יכולה להתחיל לעשות לה מקום.
וכך התחלתי לעשות.
הפסקתי לעבוד בערבים והתחלתי לחשוב עליה, לעכל את קיומה בחיי, לדבר אליה, ממש לשוחח איתה ולדמיין את השיליה זזה מפתח רחמי כדי שהיא תוכל בבוא העת לצאת אליי בלידה טבעית כפי שתכננתי ורציתי.
בשבוע 38+1 שאל אותי ידיד איך אני רוצה שתהיה הלידה שלה.
עניתי שאני רוצה שהצירים יתחילו אחרי שאשן לילה שלם ב 07:00 בבוקר ושהיא תצא מגופי ב 16:00.
למחרת, אחרי שינה רציפה של לילה שלם, בדיוק ב 07:00 התעוררתי ובגופי תחושה שונה, בדעבד אלו היו הצירים, שרק לקראת 10:00 זהיתי כצירי לידה.
ו.. נכון, ב 16:00 בדיוק כל גופה הענוג, המתוק והאהוב, יצא ממני, אני יודעת את זה כי מיד אחרי הלידה הבטתי בממיר הסלון וראיתי 16:00. קראתי לה גלי בהסכמתו של בן זוגי, גלי שגילתה לי שוב את פלאי הבריאה ואת יכולתי ליצור את מציאות חיי.

מוזמנות לצפות בכתבה ששודרה בזמנו בערוץ 10 על הלידה של גלי ומצורפת כאן למטה.
כתבה שיכולה לחזק כל אישה שרוצה ללדת בטוב ולסמוך על עצמה ועל גופה בתהליך הטבעי של הלידה.
הערה נוספת וחשובה:
קחו לכן ליווי ראוי ותמיכה מתאימה. להריון וללידה. זה יקרב אתכן לחווית הלידה שאתן רוצות בה.
כלל זה נכון לגבי כל הריון ולידה. גם של עסק, של זוגיות ושל כל שינוי משמעותי שאתן חפצות בו.


לצפיה בכתבה לחצו כאן: https://www.youtube.com/watch?v=lYGjbaheqis

שלכן
רעות שלומי רסלר
מטפלת ומנחה בפסיכודרמה
מלווה תהליכים משנה חיים
ומנכ"לית ארגון גדולה לקידום נשים עצמאיות







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרצאות וסדנאות- רעות רסלר

20 ימים של הצלחה

אל עצמך תשוקתך