אני, תנו לי רק להיות אני

פעם לא האמנתי ולא רציתי להאמין בזה שאפשר להיות מאושרים בלי הגשמה של מטרה חיצונית
זה היה נשמע ונראה לי לא כייף, אולי פחדתי שאושר שכזה שיגיע מבפנים יגרום לי לוותר על כל הכייף החיצוני שאני אוהבת לעשות.
וחוץ מזה איך אני יכולה לאהוב את עצמי כשאני נראית ככה?
או כשאין לי את זה ואת זה?
הייתי מלאה בתנאים ובאמונות לגבי איך חיי וחייהם של אחרים צריכים להיות ולהראות.
ושזה לא שהיום אני משוחררת מכל זה
ממש לא.
אז מה היום?
היום יש פחות כזה ויותר אושר מממלא שמגיע מבפנים. קלישאה נכון? אבל אמיתית ונוכחת.
נראה לי שהיום תנו לי להיות אני כמו שאני
עם האשמה שמידי פעם צצה, עם העצבים שמרימים ראשם, עם זה שלפעמים אני לא אני.
אבל, וזה אבל גדול,  גם עם כל האהבה שיש בי,
לעולם, לאחרים ולעצמי- איזה כייף, אני לא צריכה להתאפק יותר עם האהבה וההתלהבות שבי!
לכל כולי אני מאפשרת לעצמי להיות! לכל כולי!
איזה שחרור, כמה חופש!
ואת כל זה אני הולכת לחגוג אתכן בשישי הזה בפסטיבל גדולה
כל זה אני הולך לעבור אליכן הלאה,
דרך מעט מילים ובאמצעות הרבה עשייה ואנרגיה ממלאת ומטעינה וטובה
שתלך אתכן הלאה, לחיים שלכן. 
השנה צוות הפסטיבל הוא אוסף משובח של נשים מלאות בהשראה, כאלה שעצם הנוכחות שלהן מאפשרת למי שסביבו ללמוד משהו חדש או ישן על עצמו.
לחלקן יש כבר ותק, חלקן כתבו ספר, אחרות יזמו עסק משלהן שעובד פועם ומפרנס אחרות חולמות על כזה, חלקן פשוט מורגלות ללכת אחרי הלב, חלקן מרפאות וחלקן מנסות
וכולן, אבל באמת כולן, פשוט אוהבות. 


פסטיבל גדולה 4
גוף נפש נשמה
מגע קול ותנועה
יום שישי הזה, 20/5, אתר הפרדסנות ברחובות


חצי יום שמיועד לכל אישה באשר היא
שרוצה לחגוג את עצמה ואת החיים
שכירה או עצמאית, צעירה או מבוגרת, רווקה, נשואה וכל סטטוס אחר אפשרי
מנוסה בפסטיבלים או לא
מגדולה ומחוצה לה
מגיע לבדה או ביחד
כולכן מוזמנות
בואו אתן כפי שאתן
מחכה לכן חוויה בלתי רגילה ומשנה חיים. 

כרטיסים בהנחה עד היום בחצות. 
לחצו עליי כדי להתעדכן בתוכניה ולהירשם.



לסרטון מפגש צוות הפסטיבל הכנסו לקישור ביו טיוב:

https://www.youtube.com/watch?v=IcNWWybpPw0

מחכה ומצפה לכן בהתרגשות ענקית

רעות 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרצאות וסדנאות- רעות רסלר

20 ימים של הצלחה

אל עצמך תשוקתך