סוכר הורג אותנו אבל בסדר

משהו צריך לצאת ממני, להיוולד, להאמר, להיכתב
לא מרגישה שזה משהו שלא נכתב קודם לכן
על ידי או על ידי אחרים... או שאולי כן?
זה בדיוק זה. זה המשהו הזה שהולך איתי כבר כמה שנים. מן פתיחות כזאת שמגיעה מתוך הבנה עמוקה שאין אמת אחת,
כן כן אותה אמת אחת ששר עליה שלמה ארצי בשירו החדש שמתנגן ללא הרף בימים אלו בגלגל"צ.
כבר כתבתי שזה כנראה לא חדש.
אין אמת אחת. אין נכון אחד ואין דרך אחת שמתאימה לכולם.
הכל עובר, על הכל אפשר ורצוי לסלוח ושלום יכול לבוא על ישראל.
תמים? נכון. יחי התמימות. הללויה לתמימות. הידד לאהבה. ליושרה ולרעות.
בועה? נכון. הידד לבועה שתגדל ותגדל ותכיל בתוכה כמה שיותר אנשים, חיות, אדמה....
ויבוא שלום על ישראל ואמרו אמן.
קול פנימי אומר לי בעדינות יחסית... הלללוו... את זאת שאומרת ככה ולא אחרת.
נכון, גם אני חוטאת בחטא השיפוטיות, האמירות ההחלטיות והנה אפילו עכשיו יש ספק שנכנס לי פה בין המילים והשורות.
סו וואט?
גם כשאני כותבת שאין אמת אחת אני בספק קל.. ואולי כן? אבל לא. אבל כנראה שאני באמת לא יודעת
ופתוחה לקבל את שתי האופציות או יותר משתיהן גם יחד,
שיש הרבה, המון, אינסוף דברים שאני לא באמת יודעת.
ושאין אמת אחת. או שיש. :-)
וזה לא ממש משנה
כי עצם הקבלה שלי את המצב הזה. של אי ידיעה ואי ודאות לצד ידיעה פנימית עמוקה שהולכת איתי לכל מקום ובכל צעד,
עצם הקבלה של כל הדבר הזה
מאפשרת לי לחיות במלואי, באהבה, בטוב.

נזכרתי כרגע במקרה שקרה לפני כחודש, הייתי עם בנותיי בפסטיבל הפסלים החיים ברחובות
ואז הן ביקשו גלידה...
ואני, אכולת אשמה על הג'אנק שאני מאפשרת להן לאכול בחופש הזה ובמשך כל השנה,
אמרתי להן, בהשראת שם של הרצאה שנתקלתי בה בפייסבוק: "אבל סוכר הורג אותנו טוב בסדר בואו נקנה גלידה"
ככה באותו המשפט ובאותה הנשימה.
נכנעתי לעצמי, אליהן, לגלידה ולתוכן ששווק לי דרך שם של הרצאה.
לכולם נכנעתי באותו הרגע.
וזה בסדר. הכל בסדר. כולם בריאים ושלמים ואני יכולה לכתוב ולצחוק על זה.
זה לא הסוכר שהורג אותנו, לפחות לא הוא לבדו בפני עצמו, זה הבדידות, הניכור, וחוסר האמון, והחרדה והפחד האימתני.
הם אלו שהורגים אותנו גם באמצעות הסוכר. או שלא.
אמרנו... כבר אין אמת אחת.
אז כל מה שנותר זה לצחוק, לפתוח את הלב, להיות, להתחבר, לאהוב, להגשים חלומות! לחיות, להנות, לעשות, לקרוא וללמוד.
להסכים, לבלות, לבקש משאלות, לרצות עוד ויותר, לומר תודה גם על מה שחסר, לאהוב, כבר כתבתי, להתנצל, לכאוב ושוב לאהוב.
ולהסכים לקבל.

מוזמנות להרצאה שלי ב 16/8: "להגשים את החלום שלך!" ב"תומא" בתל אביב
כמגשימת חלומות סדרתית אני יודעת שאני רוצה וחייבת להעביר את כל הטוב הזה הלאה
באמת חברות! זה לא יכול להישאר רק אצלי ושלי :-)
אז בואו קודם כל להנות, לקבל השראה ולהיטען באנרגיה מהממת של טוב
ו"על הדרך" אשתף אתכן במה שעובד עבורי בכל הקשור לבריאת מציאות והגשמת חלומות.
הפעם אפשר לבוא עם בני הזוג שלכן, גם גברים יתקבלו בברכה!
הולך להיות כייף!
פרטים והרשמה בקישור:
https://www.facebook.com/events/1160338984035553/

שלכן,
רעות



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרצאות וסדנאות- רעות רסלר

20 ימים של הצלחה

אל עצמך תשוקתך