גם אני אלכס


קסמים שקורים כל יום מחדש
מראים לי שאני בדרך הנכונה
כאב שמגיע, מבליח ושוב מתעצם
מכוון אותי בחזרה
אל תוך עצמי
לכל כולי
אני שלמה.

וואלה, אוגוסט, יום שישי בצהריים, אחרי שבועיים מ-ט-ו-ר-פ-י-ם של אריזות, מעבר בית ופריקה, האיש שלי פרגן לי כמה שעות לעצמי בלי הילדות. כבר שבוע אני בקושי ישנה, מסתגלת למרחב החדש והיפיפה שסביבי.
שומעת את צפצפוף הציפורים השלוות...
אפילו ציוץ הציפורים כאן נשמע שלוו יותר, ואנחנו חמש דקות מעזה.
זה קטע, השלווה היפה הזאת, הפסטורלית, חמש דקות מעזה.
כמו בחיים, הא? :-) תמיד האור מגיע מיד אחרי החושך, קיים כל כך סמוך אליו.
(או שאולי עזה היא לא רק חושך? )
פעם זה לא היה כך עבורי, החושך היה כמו מנהרה אינסופית. הייתי עומדת בפיתחה ולא רואה את הסוף. עד שהיה מגיע האור. ואז שוב- שמחה, הילולה, אופטימיות, חברים וכייף לחיות. ושוב, עומדת בפתח מנהרה שחורה, ביקורת, אשמה ופחד תהומי,
ואז אור וחוזר חלילה.
במבט על של אחת שעוד מעט חוגגת 39 שנים, מהיום שנולדתי עד היום מה שקרה, בין היתר, זו הצטמצטמות של הזמן בין החושך לאור. הרבה יותר קל לי היום לעבור ממצב חשוך למצב מואר.
עד שזה מרגיש כמו בחירה שהיא כולה שלי.
כשאני עייפה, טרודה, עמוסה ולא מוטענת אז אני נוברת.. מה נוברת? מתחפרת בחושך הזה.
כשאני בטוב, מטופלת, נוכחת, אהובה- אז הכל טוב אחיות שלי.
היום אני באור רוב הזמן, וזה רק ממשיך וגדל האור הזה.
וכשהוא מרגיש כאילו אוזל, יותר נכון נדמה שהוא אוזל, בדיעבד אני מבינה שהוא כנראה התעצם.
כאילו מישהו מלמעלה דופק לי על קודקוד הראש מבקש ממני להתעורר שוב לתוך עצמי.
הלו??!!? הוא אומר לי. זמן לעצמך עכשיו. לשאול את עצמך מה הכי בא לך לעשות?
להבדיל ממה צריך לעשות או אמור לעשות.
זמן לעשות את מה שבאת לעשות פה בעולם הזה ולהיות מי שאת.




לפני כמה ימים, מוקדם מידי בבוקר, עברה בי המחשבה להרפות מהעסק הפרטי שלי (*גדולה). לחצי דקה דמיינתי את עצמי מרפה ממנו. מחפשת עבודה כשכירה...
הוא כבר לא בידי ולא באחריותי העסק הנפלא הזה שיצרתי לי ולכל כך הרבה נשים בשנים האחרונות. ואז הדלקתי טלוויזיה שנדלקה על שידור של האוליפיאידה, השדרן דיבר על שחיין בשם אלכס, שחשב כמה וכמה פעמים לפרוש, אבל לא פרש וזכה בכמה וכמה מדליות אולימפיות.
והבנתי שגם אני אלכס.
שהרצון לפרוש הוא טבעי בדרך להצלחה, לניצחון ולמדליה.
הוא טבעי כשחיים חיים מלאים של אהבה.

עכשיו הכל מתבהר, מואר
כמו נהר של הבנות
שמזמין להצטרף אליו
את כל הקוראות
להרפות ולהיות
לקבל הטעויות
לחוות ולהנות
לעשות גם קצת שטויות!

אוהבת
רעות

הרצאה על הבר בתל אביב- להגשים את החלום שלך- פרטים והרשמה בקישור: https://www.facebook.com/events/1160338984035553/

* ליווי שנתי בגדולה לנשים עצמאיות- 4 קבוצות בכל הארץ- פרטים והרשמה בקישור: http://lp.vp4.me/ds1k


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרצאות וסדנאות- רעות רסלר

20 ימים של הצלחה

אל עצמך תשוקתך