רוצה להיות אני

היי בוקר טוב
אני בדודה.
הכוונה שיש לי פלפל בטוסיק, אנרגיות עשייה, רוצה לנקות, לעשות, להרצות, לקפוץ, לצעוק, לשמוח ולהתלהב.
וגם לכתוב.
אז יצאתי מהבית להעניק לעצמי את השעתיים האלה כדי לכתוב.
אחחח תענוג
פעם הייתי מתנצלת על זה.
נו, על זה.. שאני אש ופלפל, מדברת מהר, בולעת מילים, מלאת תשוקה, מתלהבת, אוהבת, חיה.
היום אני משתמשת בזה בעבודה שלי וזה עובד נפלא.
למרות שלפעמים יש עדיין שאריות של לנסות להיות משהו שאני לא.
כמו למשל כשאני מנחה את קבוצות הפסיכודרמה שלי, לפעמים כשאני מנחה דמותה הנערצת של המורה המופלאה שלי עומדת מולי. יש לה מן יכולת הכלה אינסופית משולבת ברוך אמהי וניסיון של שנים וההנחיה שלה היא כמו נטולת אגו לחלוטין. יכולתי להיות על הבמה איתה משוחררת לחלוטין. יכולתי להיות ילדה בידיעה פנימית חזקה שלא ישפטו אותי על זה ואקבל בדיוק את מה שאני צריכה.
כשאני התחלתי להנחות חשבתי שככה אני צריכה להיות כדי שחברות הקבוצה יבטחו בי.
מן מנחה שקטה, רגועה, אמהית ואוהבת.
זה שאב ממני המון אנרגיות. לנסות להיות משהו שאני לא.
לכן פתחתי קבוצות פסיכודרמה רק פעם בשנה. ידעתי שכשאני מנחה קבוצת פסיכודרמה אני צריכה להיות פנויה לזה וזה שואב ולא פשוט.
השנה לראשונה אני פותחת קבוצה נוספת וכנראה תהיה גם שלישית ורביעית
כי השנה אני יודעת שככל שאני אאפשר לעצמי להיות יותר אני ולא מישהי אחרת
ככל שאני אאפשר לעצמי להיות אני גם כמנחה- ואני כמנחה זה מה שאני באותו הרגע-
שמחה, קופצנית, עייפה או רגועה,
כך גם המונחות, חברות הקבוצה, יכולו להיות יותר הן כפי שהן במלואן, ותהיה לזה משמעות מאוד גדולה בתהליך שהן יעברו דרך הקבוצה, עם עצמן ואחת עם השניה, ודרך הפסיכודרמה המופלאה.

הפוסט נכתב לפני כשנה (נכון להיום- 30/09/16) ואכן נפתחו בשנה האחרונה 3 תהליכים ושלוש קבוצות שבזכותן נשים צמחו והתפתחו וגם אני איתן כאישה וכמנחה.
קבוצה נוספת תפתח אחרי החגים, מפגש הכרות ב 31/10 במושב גאליה פרטים בקישור:
https://www.facebook.com/events/520100401516715/

שלכן באהבה
רעות.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרצאות וסדנאות- רעות רסלר

20 ימים של הצלחה

אל עצמך תשוקתך