9 ימים של הצלחה

* יצאתי לפני כ 21 ימים למסע של הצלחה עסקית בדרך נשית ואני מתעדת. תהנו.


מטורף הפרויקט הזה
מה אכתוב לכן?
זה מטורף. אל תעשו את זה.
או שכן תעשו את זה אם אתן לא נטרפות מטירוף :-)
אני למדתי לחיות עם זה. עם רגעים קיצוניים של חוסר איזון. נראה לי שזה גם עושה אותי אשת מקצוע טובה יותר, אישה מכילה יותר.
מה לא חוויתי מאז שהתחלתי את הפרויקט? אכזבות ענקיות לצד סיפוק אדיר.
המסקנה הכי גדולה שלי מהדבר הזה (נכון להערב) שהשליטה על מה שקורה לי ומסביבי היא לא רק בידי אם בכלל.
אני רק יכולה לבחור בקטנה פה ושם איך להגיב למה שקורה.
אין ספק שהפרויקט מיקד אותי, הכניס אותי לעשייה הרבה יותר אינטנסיבית.
האם זה טוב? לא יודעת לומר כרגע.
מרגישה שהאמונה שלי בעצמי גדלה, שהשרות שלי הפך להרבה יותר טוב.
אבל לצד כל זה ולאור כל ההתפתחויות החדשות עולות בי בימים האחרונים שאלות.
מה אני באמת רוצה? האם אני מעוניינת באותם היעדים שקבעתי לעצמי בתחילת הפרויקט?
ולמה קבעתי לעצמי יעדים? אני כל כך לא מתחברת ליעדים ומעולם לא הגדרתי הגשמות שרציתי לעצמי בעסק ובחיים כיעדים.
היו לי פעמיים החודש כאב ראש עצבני מה שלא קורה לי בדרך כלל,
אין ספק שהפרויקט הזה הרחיק אותי מעצמי מידי פעם- האם זה רע? לא יודעת.
זה מה שקרה אז זה מה שהיה צריך לקרות כנראה.
מה שכן אחרי הרבה מאוד זמן שזה לא קרה מכרתי המון כרטיסים מראש למפגש של גדולה,
היום לראשונה הופעתי עם תוכנית טלוויזיה משלי והיה ממש כייף. כמו מן מקום טבעי עבורי.
למדתי המון ב 21 ימים האחרונים,
מיכל דליות (סופר נני) מגיעה למפגש של גדולה בזואי בעוד כשבועיים (ונשארו למפגש עוד כרטיסים בודדים!)
וה-פאנצ'... נראה לי שאני לא רוצה לחזור ולהיות מנהלת של רשת קבוצות לעצמאיות ומתאים לי להנחות קבוצה אחת או שתיים לכל היותר של התפתחות עסקית.
הוווווו איזו הקלה לקבל את התובנה הזאת.
מודה לעצמי על הדרך והאומץ להתבלבל, לבדוק, לנסות, לטעות ולתהות כדי להגיע לגרעין האמת הפנימית.

בתשעה ימים אחרונים של הפרויקט אני הולכת להתמסר למה שיגיע, יהיה ויתרחש
וגם למה שלא,
להתנהל בנחת ולהנות.
בהצלחה לי.



תמונה מתוך התוכנית גדולה לעצמאיות
קבלתי מלילך ארזי לוי, האורחת הראשונה בתוכנית
השראה ענקית להתנהלות ועשייה בנחת.
לגמרי הייתי צריכה את זה.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרצאות וסדנאות- רעות רסלר

20 ימים של הצלחה

אל עצמך תשוקתך