סיפור ההכרות שלי עם מיכל דליות- סופר נני

ב 5 באוגוסט
עברנו לגור בדרום, הבית על ארגזים, הילדות בחופש והעצבים חוגגים.
הפסקתי לעבוד עם נשים באופן פרונטלי וכל מה שאני עושה זה ניסיון נואש להשאיר את גדולה נושמת יחד עם שלושת המנחות שעדיין נשארו איתי בעסק.
עייפות תהומית... פחדים... וגוף כואב מניקיונות אינסופיים.
משוטטת לי בפייסבוק ומוצאת פרסום בקבוצת גדולה על מפגש עצמאיות באשקלון של איגוד העסקים הקטנים עם מיכל דליות, באמצע אוגוסט, בבוקר. ובאותו הערב יש לי הרצאה שאני מעבירה בתל אביב... טירוף ללכת. 
אבל אני מרגישה שאני צריכה להיות שם. לא יודעת להסביר למה ומדוע. 
אין לי פה עדיין בייבי סיטר, עמית בעבודה, ההורים רחוקים. הבלאגאן חוגג. ואין לי חיבור מיוחד למיכל דליות. מעולם לא קראתי משהו שהיא כתבה, לא צפיתי באדיקות בתכנית שלה וכשצפיתי לא הרגשתי מחוברת לתכנים ולהדרכה שלה באופן מיוחד. 
אבל אני נחושה. אני הולכת. 
סומכת על האינטואיציה הנשית הבריאה שלי.
מתארגנת עם בייבי סיטר לאותו הבוקר, מבקשת מעמית שיחזור מוקדם, מארגנת לי עצירה מנוחה וטיפול אצל קולגה בין המפגש באשקלון להרצאה בתל אביב ויוצאת לדרך.

אוווו תחושת חופש... כייף לברוח מהבית החדש היפה הלא מוכר והתובעני, כייף לברוח מהטיפול בילדות ליום אחד בלבד.

שבוע אחרי המעבר לעין הבשור- טיול במושב

נכנסתי באיחור לאולם גדול ולא מלא בנשים עצמאיות, מיכל דליות כבר התחילה ומספרת על מה שאפשר לה להצליח בעסק. על איך היא הפכה מגננת שורדת שבקושי סוגרת את החודש לסופר נני ולחברה בע"מ. היא מספרת על וולט דיסני, שעבר במשך שנים מבנק לבנק בארה"ב וחיפש מי שישקיע בו וברעיונות שלו. הוא ספג דחייה אחרי דחייה עד שהפך לוולט דיסני שכולנו מכירות ואוהבות. מיכל מרצה אינטואטיבית, סיפור פה וסיפור שם, יש מקום לשאלות ולתגובות מהקהל, כמו שאני אוהבת. אני מרגישה את ההתרגשות שלי ושבי. מרגישה מחוברת אליה. 
מיכל ממשיכה ומספרת על הבת שלה שרצתה ללמוד היסטוריה באוניברסיטה, מקצוע "לא יעיל" בעליל, ואיך היא התפלאה ושאלה אותה איך היא תרוויח כסף בזכות המקצוע הזה?! והבת שלה ענתה לה שהיא בוחרת ללמוד את מה שהיא הכי אוהבת ואין לה ספק שזה מה שיאפשר לה גם להרוויח. ואכן הבת שלה היום מרצה מוערכת באקדמיה, מרוויחה ונהנית ממה שהיא אוהבת לעשות וללמד.
והנה הגיע הרגע הזה שאני כבר לא יכולה לשאת את התרגשותי... ושאלתי אותה, את מיכל: "מה הוא התבלין הזה שיש לך שאפשר לה לעבור ממצב של הישרדות למצב שבו את נמצאת היום?"
היא ענתה "אי שקט" ואז דייקה את עצמה ל"פלפל"
תחושת בערה פנימית לעשות את מה שהיא רוצה לעשות, להעביר הלאה את מה שהיא יודעת על הורות, על גידול וחינוך ילדים. 
חייכתי בהתרגשות גדולה.
הקשבתי לה והבנתי, שוב, שגם לי יש את תבלין ההצלחה הזה, שגם אני בדרך הנכונה. 
להקשיב ללב ולעשות. לעשות ולהקשיב ללב. 
ללכת אחרי הבערה הפנימית הזאת, הפלפל הזה,שלפעמים מתחפש לאי שקט... גם לי יש אותו! הוא זה שמאפשר לייצר הצלחה עסקית. זה מה שאפשר לוולט דיסני להתמיד ולהצליח זה מה שאפשר למיכל דליות. 
יש! 

בסוף ההרצאה מיכל עברה ליד מקום הישיבה שלי באולם, אז אזרתי אומץ וביקשתי סלפי :-) 



יומיים אחרי המפגש עם מיכל המסרים שקיבלתי ממנה עדיין היו בראשי, החלטתי לפנות אליה דרך הדף שלה בפייסבוק, להזכיר לה את עצמי ואת שאלתי בהרצאה ולהציע לה להיפגש, אולי נוכל לעזור אחת לשניה. חשבתי לעצמי.. מקסימום... זה יעבוד. 
להפתעתי ושמחתי הרבה שבוע לאחר מכן קיבלתי שיחת טלפון מהעוזרת האישית שלה וקבענו פגישה! 
לפני הפגישה שלחתי למיכל את המאמר שכתבתי באותו האוגוסט: "ארבע ממאה" מאמר על מצבן הכלכלי העגום של נשים עצמאיות בארץ והדרך התודעתית, הרגשית והמעשית שאני מציעה לשינוי מבורך.

הגעתי לתל אביב במועד שקבענו, נרגשת מאוד, משחתי שפתון אדום, תרגלתי מדיטציה קצרה ונכנסתי למשרדים של מיכל. 
יושבת מולי אישה יפה מבפנים ומבחוץ ומקשיבה לי קשב רב כשאני משתפת אותה על "גדולה" ועל תהליכי המודעות והתהליכים הרגשיים שאני מנחה נשים עצמאיות מכל הארץ כדי שיוכלו להצליח בעסקים שלהן כפי שהן רוצות ואף יותר מכך. 
מיכל מתלהבת ומבקשת להגיע לאחד המפגשים הבאים שלנו. 
יש!
בין לבין היא משתפת אותי שגם היא נהגה ועדיין נוהגת עד היום לתת מהידע שלה בנדיבות, לפרסם אותו ללא פחד פן זה יגזול ממנה פרנסה. פן יעתיקו ממנה. 
שתינו יודעות שהנדיבות הזאת מאפשרת לייצר הצלחה עסקית בלתי רגילה. 
הענקה- תכונה נשית מובהקת נוספת שמאפשרת לייצר הצלחה עסקית בדרך נשית. 

לסיכומו של עניין יש לנו כאן שלושה מסרים בולטים להצלחה עסקית בדרך נשית:

חיבור לאינטואיציה נשית- אל תתעלמו מתחושות הבטן שלכן- הן ישאירו אתכן קרובות לעצמכן ויובילו אתכן רחוק.
עשייה והתמדה על פי הקשבה ללב- אנשים מצליחים יצירתיים ומקוריים מצליחים להתמיד ולצלוח כל דחייה ומכשול בזכות חיבור ללב ועשייה שמחוברת ללב/
הענקה בנדיבות מהידע והיכולות שלכן- יחד עם הפחד פן יעתיקו או ייקחו לכן, אין באמת אפשרות כשזאת כשאתן יוצרות, מקשיבות ופועלות על פי צו לבכן. 

אני ומיכל נפרדות
עוברים כמה חודשים ולפני כחודש התגברתי על החשש והמבוכה ופניתי אליה שוב, הזכרתי לה שהיא רצתה להגיע למפגש של גדולה והנה מתקיים אחד שכזה ב 25/1... היא נענתה להזמנתי בחיוב. 
מחר, כמעט חצי שנה אחרי מפגשנו הראשון באוגוסט אנו נפגשות בפעם השלישית, הפעם במגרש של "גדולה" ועם עוד 30 נשים מופלאות שמגיעות
להנות ולחגוג את עצמאותן והצלחתן הקיימת וזאת שעוד תגיע. 

אמן!
תמונה ממפגש בזואי 2012

רוצה גם את לייצר הצלחה עסקית בלתי רגילה בדרך של הקשבה וחיבור ללב?
 הקורס להצלחה עסקית נשית
יאפשר לך לעבור תהליך עמוק ומקיף באמצעות עשרה שיעורים וחברות בקבוצה סגורה
תהליך שאני מאמינה שיוביל עשרות נשים השנה להצלחה העסקית השופעת שהן ראויות לה.

שלך,
רעות שלומי רסלר
יוצרת קהילת "גדולה" לקידום נשים עצמאיות, מלווה נשים בתהליכי צמיחה אישיים ועסקיים
מטפלת בפסיכודרמה.
054-2267220
rayshlomi@gmail.com


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרצאות וסדנאות- רעות רסלר

20 ימים של הצלחה

אל עצמך תשוקתך