יום אחרון של פרויקט ההצלחה

יצאתי לפני 30 ימים למסע של הצלחה ואני מתעדת. היום היה היום האחרון.

עבר היום האחרון של פרויקט ההצלחה.
האם הגעתי ליעדים שהצבתי לי? לא.
ואמרנו כבר שאני לא אישה של יעדים. של הגשמות כן, לגמרי. לא של יעדים.
רציתי שהקורס שכתבתי יצא לאור הרבה יותר מהר, ובפועל הדחיפות להוציא אותו רק גרמה לי להוציא יותר כספים ולבזבז אנרגיה מיותרת.
ג'ינגלתי עם שיווק מחודש לגדולה אבל ת'כלס מה שהביא יותר עבודה זה תהליך הדיוק שעברתי בחודש האחרון.
החלפתי את שאריות השפה השיווקית שהייתה לי בשפה של הקשבה,
שמתי את עצמי ברשת ובחיים כמטפלת.
אני מטפלת לפני הכל וקודם כל.
ומהמקום הזה אני מציעה לנשים לעבור תהליכי התפתחות וצמיחה אישיים ועסקיים.
וזה גם מה שעובד אצלי. לא יעדים ולא בטיח. לא בשבילי.

הבוקר התחיל ברגע של כמעט תאונה, רגע מכונן שגרם לי שוב להרפות. להרפות מגדולה כפי שהכרתי אותה עד עכשיו.
להרפות מהקמת הקבוצות של גדולה.
יש בי נחת וסיפוק כרגע על עצם היותי כאן
עושה מה שעושה ועושה מה שלא עושה.
משחררת מאמץ ומתמסרת להרגשה. כואבת ככל שהיא תהיה, מרגשת ומרחיבה ככל שהיא תהיה.

מה תכל'ס?
אני אוהבת אותי. מאוד.
גאה בי על הניסיונות וההגשמות, הנתינה והקבלה.
אני אישה נדירה. אני יודעת ומרגישה. כמו כל אישה שקיימת פה בעולם.
ואני פה כדי להעביר את ההרגשה הזאת הלאה.

חוץ מזה מפגש גדולה בזואי סולד אאוט חברות! כייף גדול. קרוב ל 30 נשים נרשמו ויגיעו ברביעי הבא לחגוג עשייה עצמאית. להתחבר, למכור, לאכול, להנות. אחת מהן היא מיכל דליות שמגיעה גם להשתתף וגם לפרגן לי.
יש לי ראיון במקלט לנשים מוכות בשבוע הבא (כאילו לא קשור אבל כן קשור- יכולת ההכלה שלי גדלה)

והשוס?
הנה הקןרס שלי יוצא אל האור, כאן כרגע לפניכן:
חודשיים וחצי של תהליך רגשי ותודעתי, עשרה שיעורים כתובים ומאוירים במיוחד עבור נשים שרוצות לעבור קפיצת גדילה בקריירה. 
תהליך של חיבור לאינטואיציה, לעוצמת וליכולות שלנו והכוונה לעשייה מתוך אותו החיבור.
תרכשו אותו רק אם אתן באמת מתכוונות לגדול ולצמוח גבוה ב 2017:

הקורס להצלחה עסקית בדרך נשית 
(לפרטים נוספים לחצו על שם הקורס)
יוצרת: רעות שלומי רסלר, איור וגרפיקה: טליה כץ טל
שותפות ליצירה: יסמין בן עמי, רוני פלך ונעמה חיימוב.
עזרו בדרך: ענבל ישראל, עמית רסלר, נעמה חיימוב, נירית דבח. תודה רבה ומכל הלב.

בקרוב מסיבת השקה.

שפע אני פה לקבל אותך ולהנות ממך
שפע לקוחות, שפע פרנסה, שפע תהליכים, שפע הצלחות, שפע אהבה.
שפע של נחת.
כאן ועכשיו
לי ולכולנו.

אוהבת,
רעות.
תמונה ממפגש גדולה דרום שהיה בבאר שבע בשבוע שעבר שהעמיק את חיבור והרחיב את הלב



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרצאות וסדנאות- רעות רסלר

20 ימים של הצלחה

אל עצמך תשוקתך